טיפ מהסופר השכונתי

בהמלצת ידידתכם ג', קניתם בסופר השכונתי חבילה של מוצר XXX מתוצרת חברת בושם בע"מ. אחרי שפתחתם את השקית והשתמשתם בכל תכולתה גיליתם שזה לא זה.
כמה התבאסתם, חבל על הזמן, ואת תסכולכם, טענותיכם וזעמכם שפכתם על כל העולם ואשתו, החל מידידתכם ג', דרך בן/ בת הזוג שלכם ועד שר האוצר וראש הממשלה. נשבעתם לא לרכוש יותר שום דבר מאותו יצרן ביש מזל.

בצר לכם (ו/או אחרי עצה מהשכנה או סתם עיון בפרטים על האריזה הריקה) שלחתם גם תלונה דרך הסלולארי לשרות לקוחות של היצרן. שלחתם גם את תמונת האריזה הריקה, וחשבונית הקנייה, שצילמתם בסלולאר שלכם, יש להם פיצ'ר כזה באתר. ולחצתם על "שלח", בלי לקוות ליותר מדי, הרי אנחנו במדינה קטנטנה במזרח התיכון, אחרי הפרטה ושלטון מרושע של הטיקונים -לא?

והנה, עוד באותו יום! או למחרת בבוקר, מגיעה שיחת טלפון, ועל הקו מצד שני נמצא מנהל שרות לקוחות בכבודו ובעצמו (של בושם!!!), אם לא מישהו יותר בכיר.
המנהל מתגלה כטיפוס חביב, רהוט ומנומס להפליא.
לא זו בלבד שהוא מודה לכם על הפנייה, אלא שמודיע לכם שאריזת הפיצוי נמצאת כבר בדרך אליכם.
אז לשם מה הוא מתקשר?
א – כדי לוודא שהכתובת שמסרתם היא הנכונה, ושהפיצוי הוא הולם לדעתכם.
ב – כדי לשמוע עוד לקחים (משוב לקוח הוא קורא לזה, שיהיה), כדי להבין יותר לעומק את הסיבה לתקלה, כדי לדעת מה עוד אפשר לשפר עבור הלקוחות שלו, שהם אלה שמשלמים את המשכורת שלו, כך הוא אומר.
לטענתו, הוא "מת" על פניות של לקוחות, מהם הוא לומד הכי הרבה.
הוא מתחיל לתחקר אתכם, איך בדיוק השתמשתם במוצר, מה היו הציפיות, מה היו התוצאות, איך הגיב א' ואיך הגיבה ב'. ה-כל מעניין את הבנאדם הזה, הוא מלא טיפים ועצות, וגם אמפתי ואסיר תודה. אין דברים כאלה.

מה אתם אומרים: בפעם הבאה תקנו את מוצרי בושם בע"מ? ומה תספרו עליה לשכניכם, ידידיכם, קרוביכם? תמליצו?

ועכשיו תעשו חשבון בשקט: כמה לדעתכם הרוויחה חברת בושם בע"מ רק מתלונת הלקוח שלכם?
ישירות! מכירות בלבד. אני לא מדבר על "תדמית" ו"העצמה" ו"מידע ניהולי לשיפור תהליכי יצור/ שייוק/ הפצה" וכל מיני מילים מפוצצות. כמה כ-ס-ף ישיר היא הרוויחה מהתלונה עצמה!

בררו פרטים על ממשק האינטרנט לפניות לקוחות – לחצו כאן

שם
טלפון
דואר אלקטרוני
תוכן ההודעה

contact@pythagor.co.il